امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم، اظهارداشت: مردم خواستار مبارزه جدی با محتکران و اخلالا گران اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۴۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم افزود: همان گونه که سخنان رییس جمهوری با صلابت و منطق در سازمان ملل مورد استقبال همه قرار گرفت باید در داخل نیز با مدیریت و اقدام های به موقع مشکلات داخلی و اقتصادی را به نحو احسن و سریع حل کند.
وی با قدردانی از سخنان منطقی و سنجیده رییس جمهوری در سازمان ملل یادآوری کرد: رئیس جمهوری به پشتوانه مردم، نیروهای نظامی و اقتدار ملی با سخنان منطقی موضع نظام را به نحو شایسه مطرح کرد که جای قدردانی دارد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: رییس جمهوری در سخنرانی خود با افشا و محکوم کردن طرف مقابل(آمریکا) به نحو احسن تصویری شفاف، مشروع، مستحکم، منطقی، مصصم، قاطع و استوار از ایران را به دنیا ارایه کرد.
وی با اشاره به واکنش های حضار به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل، گفت: ترامپ به قدری حقارت آمیز سخنرانی کرد که سران و روسای جمهوری تمام کشورها به سخنان او خندیدند و وی را مسخره کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز یادآوری کرد: در بررسی لوایح مرتبط FATF یعنی اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کنید.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه معاهدات بین المللی را چند قدرت بزرگ برای منافع خود پخت و پز می کند، افزود: نمایندگان مجلس توجه کنند که بر اساس فرمایش های رهبری لزومی ندارد که این لوایح را به علت برخی جنبه های مثبت یا برخی مسایل قبول کنیم.
وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز گفت: این حادثه نشان داد که مسیری که می رویم، راه افتخار و پیشرفت است و باید مواظب دشمنان زیاد خود باشیم.
امام جمعه تبریز اظهار داشت: کار عوامل این حادثه بزدلانه بود و کسانی که این کار را انجام دادند دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه کمتر ملتی را می توان در دنیا دید که مانند ملت ایران قربانی پدیده شوم تروریست باشد، ادامه داد: دشمنان و تروریست های کوردل و وابسته که منجر به شهادت 25 یا 26 نفر و زخمی شدن بیش از 60 نفر شدند بدنبال القای حس ناامیدی در کشور هستند و چون می دانند پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی مردم هستند، زندگی و افکار آنان را هدف قرار می دهند.
وی گفت: دشمن باید منتظر پاسخ سخت نیروهای جمهوری اسلامی باشد و آمریکا، صهیونیست ها و اعراب مرتجع منطقه بدانند که تسلیم در قاموس ملت عاشورایی ایران وجود ندارد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه این اقدام های غیرانسانی و به دور از عقل، منطق و انسانیت نتیجه ای جز رسوایی آنان نخواهد داشت، یادآوری کرد: رسیدگی دقیق به عوامل و زمینه های وقوع این حادثه و سهل انگاری احتمالی آن مطالبه عمومی مردم ایران از مسئولان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها