خبرهای داغ:
آیت الله رحیمی امام جمعه خمینی شهر در برنامه دیدار از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ، ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس از مجاهدت های رزمندگان و جانبازان آن دوران حماسه و ایثار تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این دیدار صمیمانه و معنوی که با حضور سپاهیان، بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان در آسایشگاه امام حسین( ع ) برگزار شد، آیت الله رحیمی گفت: صاحبان اصلی این انقلاب و نظام اسلامی کسانی هستند که برای تشکیل و استمرار آن شجره طیبه جانفشانی کرده اند، همین جانبازان و خانواده های آنان هستند که هنوز پای آن اهداف و آرمان ها ایستاده اند و اکنون که این امانت مقدس را به ما سپرده اند، وظیفه و تکلیف ماست که از این ودیعه الهی پاسداری کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی که دشمن با جنگ اقتصادی و روانی به میدان آمده است مثل دوران دفاع مقدس در وضعیت امتحان و ابتلاء هستیم که آیا ما هم مثل شهدا و جانبازان عزیز و خانواده های صبور و ایثارگر آنان می توانیم سربلند و سرافراز از این آزمون بیرون بیائیم یا خدای نکرده سرافکنده و شکست خورده می شویم.

آیت الله رحیمی با تحلیل شرایط فعلی جامعه تاکید کرد: شرایط کشور از جهات مختلفی مطلوب تر از سال 59 و آغاز جنگ تحمیلی است و به فضل الهی در این جنگ اقتصادی هم با اطاعت از پرچمدار و رهبر انقلاب اسلامی؛ مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) پیروز خواهیم شد.

در ادامه برنامه مداح اهل البیت ( ع ) برادر مهدور به یاد شهدای دشت کربلا به ذکر مدیحه سرایی پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار