معاون عمرانی استاندار گفت: موکب‌هایتجهیز موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد در کشور عراق استان در شهر‌های نجف اشرف و کربلا، مرز شلمچه و نقاط مختلف استان برای خدمات دهی مطلوب به شرکت کنندگان در آیین پیاده روی اربعین حسینی امسال مجهزتر می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
عزیز فیلی با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های لازم به زودی در این موکب‌ها فراهم می‌شود و مسئولان اجرایی استان نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد افزود: آیین پیاده روی اربعین حسینی به عنوان کنگره مهم مذهبی و فرهنگی شیعیان جهان همه ساله باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی استان تا حد توان امکاناتی را در اختیار زائران و موکب‌های استان در آیین پیاده روی اربعین حسینی قرار دهند.
فیلی عنوان کرد: مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از ترافیک کاری در روز‌های منتهی به اربعین حسینی امسال از هم اینک به هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم در زمینه‌های مختلف اقدام کنند.
وی ابراز داشت: کار مهم مستندسازی آیین پیاده روی اربعین حسینی امسال توسط صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و در راستای انعکاس بهتر آن انجام شود.
سال گذشته افزون بر ۱۰ هزار نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد در آیین پیاده روی اربعین جسینی شرکت کردند.
ارسال نظرات