ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار مهم‌ترین درس دوران دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را مهم‌ترین درس دوران دفاع مقدس برشمرد
کد خبر: ۹۰۶۲۸۳۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

 سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از لرستان گفت: به برکت دفاع مقدس، عزت و امنیت در کشور حاکم شد و باوجود تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان اما امروز کشور ایران اسلامی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یک فرصت مناسب است تا بخشی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس بازگو شود و امروز انقلاب اسلامی الگویی برای بسیاری از کشورها است.

به گفته وی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی که تنها مدتی از پیروزی انقلاب گذشته بود، چندین کشور باهم متحد شدند و به نمایندگی صدام جنگ را آغاز کردند اما در اوج تحریم‌ها و جنگ تحمیلی، نگاهمان به ظرفیت‌های داخلی بود و عدم اتکا به کشورهای دیگر سبب شد تا از داشته‌ها و توانمندی‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

سرهنگ سوری ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را مهم‌ترین درس دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: دشمن در آن سال‌ها با همه توان و با حمایت بسیاری از کشورها پای‌کار آمد اما ملت ایران و رزمندگان اسلام با توکل به خدا و با همه توان در برابر دشمن ایستادند و درسی فراموش‌نشدنی به دشمنان دادند.

به گفته وی بعد از شکست دشمن در جنگ تحمیلی، دشمن هنوز به دنبال انتقام‌جویی است اما همه توطئه‌ها و ترفندهای آنان نقش بر آب می‌شود و هرروز ملت ایران متحدتر در راستای اهداف انقلاب و نظام گام برمی‌دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: امروز سپاه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف، خدمت‌رسانی را انجام می‌دهد و یکی از فعالیت‌های سپاه در بخش‌های عمرانی است که پروژه‌های عظیمی در این راستا انجام‌شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمت به محرومین و محرومیت‌زدایی از دیگر فعالیت‌های سپاه است که بهسازی و ساخت منزل برای محرومین، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این راستا انجام‌گرفته است.

 

سوری تصریح کرد: در عرصه فرهنگی کارهایی صورت می‌گیرد که مهم‌ترین اقدام راهیان نور است که دانش آموزان، دانشجویان و افراد دیگر به این اردو اعزام می‌شوند و فرهنگ شهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

 

به گفته وی وحدت مهم‌ترین نیاز برای پیشبرد اهداف است به‌طوری‌که هرجایی وحدت بوده، دستاوردهای عظیمی رخ‌داده است و با وحدت و اتحاد می‌توانیم گام‌های بزرگی برداریم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت است و تلاش دارد تا ملت را از آینده ناامید کند اما باید حواسمان باشد که با وحدت و همدلی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی قطعاً می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار