به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای خواجه ربیع مشهد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای خواجه ربیع برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۴۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در این مراسم معنوی، بسیجیان و مردم عزیز ضمن تأکید بر ادامه راه شهدای گرانقدر و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

پاسدار حسین صالحی مدیر معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه حر مشهد در این باره اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای آرامگاه خواجه ربیع با حضور پرشور بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه سپاه ناحیه حر و مردم ولایتمدار مشهد برگزار گردید.

وی تصریح کرد: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست .

مدیر  معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه حر مشهد در ادامه افزود: عزت حسینی و اطاعت از ولایت مهم‌ترین درس شهدای اسلام است و لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مورد تاکید است.

صالحی در پایان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، باید به راه شهیدان توجه داشت و شهدا طلایه‌داران واقعی انقلاب هستند که می‌توانند الگوی بشریت باشند

گفتنی است؛ این مراسم هر سال به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه حر مشهد، آستان قدس و آستان خواجه ربیع به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌گردد
ارسال نظرات
پر بیننده ها