مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در جمع بسیجیان عجب شیر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بیشترین موفقیت ها را از سختی ها بدست آورده، گفت: این نظام همواره از دل تهدیدها و سختی ها فرصت ها و پیروزی های جدیدی ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۰۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: انقلاب ما فتنه های بزرگی را از اوایل انقلاب پشت سر گذاشته است ولی به همت مردم آن شرایط سخت به فرصت تبدیل شده است.

وی به تبیین فرمول راه گشای حضرت امام راحل پرداخت و اظهار داشت: در شرایطی جنگ تحمیل شد که بیش از 40کشور از صدام حمایت می کردند و کسی به ایران کمک نمی ولی با خودباوری و اعتماد به نفس و شعار «ما می توانیم»، توانستیم از این بحران عبور کنیم.

مردم انقلابی ایران همواره به پیروزی های بزرگی از دل تهدیدها دست یافتند

حجت الاسلام کاملی فر تاکید کرد: امروز که تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان زیاد شده، فرمول دفاع مقدس کار ساز خواهد بود یعنی ما می توانیم فرصت بهتری را برای حیات مردم بسازیم.

وی به اهداف شوم دشمنان این نظام اشاره و بیان کرد: وقتی دشمن می بیند که نظام اسلامی روز به روز در حال پیشروی و الگودهی برای منطقه است می خواهد با اعمال تحریم ها مردم را علیه این نظام بشوراند ولی غافل از این که مردم پشتیبان حکومت اسلامی بوده و در همه عرصه حمایت و وفاداری خود را نشان داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها