امام جمعه بندر دیر:

مسئولان جلوی گرانی افسارگسیخته را بگیرند

بوشهر-امام جمعه بندر دیر گفت : مسئولان ضمن پاسخگو بودن به مردم از گرانی افسارگسیخته و سیر صعودی اجناس در بازار جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۱۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل بدنبال منزوی کردن و محکومیت ایران بود اما بسیاری از کشورها در مقابل ترامپ موضع گرفتند و از ایران اسلامی حمایت کردند.

وی افزود: در نقطه مقابل سخنان سنجیده و با اقتدار رئیس جمهور کشورمان مورد توجه شرکت کنندگان در این جلسه قرار گرفت و روشنگری های رئیس جمهور در کنفرانس های خبری و گفتگو با مقامات کشورها خشم صهیونیست ها را برانگیخت.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه اروپایی ها بجای بیانیه دادن به گفته‌هایشان عمل بکنند گفت: مسئولان ما هم به وعده های کاغذی آنها دل خوش نکرده و پیگیر حقوق ملت باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره پشتیبان مسئولان بوده‌اند تأکید کرد: رها شدن بازار و سیر صعودی قیمت‌ها مردم را آزار می دهد.

حسینی با اعلام اینکه مردم نامحرم نیستند، ادامه داد: حرف مردم این است که چرا مسئولان به آنها توضیح نمی دهند، اگر واقعا مشکل حادی وجود دارد به مردم بگویید آنها تحمل می کنند.

وی بیان کرد: چرا نظارتی بر بازار صورت نمی گیرد و چیزهایی که ربطی به دلار ندارد روزانه قیمتشان تغییر می‌کند.

خطیب جمعه دیر تأکید کرد: رئیس جمهور و مسئولان پیگیر وضعیت کنونی باشند و قوه قضاییه هم با تروریست‌های اقتصادی که کالا ها را احتکار می کنند برخورد کند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: راویان در خاطراتی که برای نسل جوان بازگو می کنند باید جنایات دشمن و پیام شکست ناپذیری ملت ایران و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردم را بازگو کنند و متولیان امر نیز نسبت به جمع آوری خاطرات رزمندگان اهتمام داشته باشند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات