همزمان با هفته دفاع همایش پیاده روی خانوادگی در کوهبنان از حرم مطهر شهدای گمنام تا امام زاده سید سلیمان علیه السلام   و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۳۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با هفته دفاع همایش پیاده روی خانوادگی در کوهبنان از حرم مطهر شهدای گمنام تا امام زاده سید سلیمان علیه السلام   و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.
لازم به ذکر است این همایش به یاد 16 شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس شهرستان کوهبنان برگزار گردید که ورزشکاران و ورزش دوستان در کنار مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی با طی کردن مسیر خیابان های برهان الدین ،شمس الائمه ،شهدا و...و پیمودن چندین کیلومتر خود را به امام زاده سلیمان شاه محل برگزاری مراسم  رساندند.
 این برنامه با خاطره گویی اکبر مولایی یکی از یادگاران دفاع مقدس ،تجلیل از ورزشکاران و اجرای حرکات صعود و فرود توسط جوانان داوطلب هلال احمر، اجرای حرکات رزمی کاران  و...همراه بود .
لازم به ذکر است در دوران دفاع مقدس در کنار تمام فعالیت های نظامی ،فرهنگی ،سیاسی و... تعدادی از جوانان و نوجوانان با کمترین امکانات در زمین های خاکی  به راه اندازی تیم های ورزشی محله اقدام می کردند و به صورت منظم مسابقات ورزشی بین این تیم ها برگزار می شد و در نهایت برترین ها و برگزیدگان به تیم شهرستان می پیوستند .
در کنار همین فعالین های ورزشی بود که در پاره ای از مواقع دوستان ورزشکار تصمیم می گرفتند به صورت گروهی و دسته جمعی به جبهه ها اعزام شوند که تشیع جنازه هشت شهید در یک روز در شهرستان که بعضا از ورزشکاران و ورزش دوستان بودند نمونه ای از این مهم بود .

ارسال نظرات