رضایی درباره سخنرانی نماینده مجلس در نماز جمعه هفته گذشته اظهار کرد: در بین سخنان دکتر شریعت نژاد زمزمه هایی از سوی بانوان بلند شد و پس از نماز جمعه اعتراضات بانوان بیانگر حقیقت بزرگی بود که نشان از نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین است.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۴۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه رامسر گفت ؛ دشمن با ترور شخصیتی و جنگ روانی در صدد براندازی است و در کنار این حرکتهای تروریستی کور ، برخی افراد بسیجی و خبرنگاران را بی گناه در شبکه های اجتماعی زیر سوال میبرند و با تشکیل سایتهای مخرب به بسیجیان انگ مزدور میزنند تا با شخصیت آنها بازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در خطبه های نماز جمعه با تبریک انتصاب ریاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر تصریح کرد: یکی از مهمترین ادارات شهرستان به لحاظ توسعه فرهنگ و دین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امیدوارم با توسعه و تحول در این حوزه اثرات و برکات آن را در این شهر ببینیم.

وی با بیان اینکه برخی خبرنگاران به عدم دعوت در جلسات شورای فرهنگ عمومی انتقاد می کنند افزود: عدم حضور برخی اعضای شورای فرهنگ عمومی نگران کننده بوده و در این جلسات از ۲۰ عضو ۶ نفر شرکت نکرده و ۵ نفر نماینده می فرستند که من بعنوان امام جمعه از سوی مردم زیر سوال میروم که چرا شورای فرهنگ عمومی فعالیت خوبی ندارد.

رضایی گفت: هفته دفاع مقدس را به بسیجیان ولایی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای تبریک عرض میکنم و نقش هفته دفاع مقدس در کارکرد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ارزشمند است که دشمن در صدد توطئه و تخریب نیروهای ارزشی است.

وی افزود: دشمنان روز اول هفته دفاع مقدس که یادآور رشادتها و ابهت بسیج است دست به حمله تروریستی میزنند و دشمن بداند با این حرکات اقتدار و بیداری مردم ما در تمامی صحنه ها بیشتر می شود.
وی با اشاره به آغاز کار مدارس و بکار گرفتن ظرفیت اولیا و مربیان در بخش تعلیم و تربیت تصریح کرد: جدیت در آموزش و امور پرورشی و تربیتی سبب موفقیت و توسعه فضای فرهنگی و آموزشی بوده که باید تلاش کنیم تا فرزندان خوبی تحویل جامعه دهیم.
رضایی درباره سخنرانی نماینده مجلس در نماز جمعه هفته گذشته اظهار کرد: در بین سخنان دکتر شریعت نژاد زمزمه هایی از سوی بانوان بلند شد و پس از نماز جمعه اعتراضات بانوان بیانگر حقیقت بزرگی بود که نشان از نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین است.
امام جمعه رامسر افزود: در اوج گرفتاریهای اقتصادی چرا مجلس شورای اسلامی دو هفته تعطیل شده و نمایندگان باید پیگیر حل مشکلات منطقه و مردم باشند.

وی خاطر نشان کرد: در اقتصاد مقاومتی، تولید و حمایت از صنایع داخلی چقدر موفق عمل کردیم؟
رضایی افزود: فریادهای مردم در شبکه های اجتماعی نشان از نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین است که امیدوارم مسئولین ما مانند ملت ما بیدار شوند و تحرک پذیری شان را اثبات کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها