خبرهای داغ:

دیدار از خانواده شهیدان مشهدمرداسی درشوشتر

به گزارش خبرنگاربسیج نیوز در شوشترهمزمان با هفته دفاع مقدس شورای پایگاه مقاومت امام خمینی(ره)روستای نی سیاه وفرمانده محترم حوزه مقاومت سه روستایی سپاه شوشتر با خانواده شهیدان علیمراد وعبدالله مشهد مرداسی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۴۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گفته برادر بسیجی رستم مرداسی فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) هدف از برگزاری این دیدارها را تجلیل از مقام شامخ شهدا وجان فشانی آنها دانست ایشان در ادامه با توجه به هجمه های مختلفی که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به باورها واعتقادات جامعه روان شده است این گونه برنامه هارا یکی از راه های ایستادگی در مقابل این هجمه ها دانسته اند.

دراین دیدار صمیمی که باقرائت زیارت عاشورا ومداحی همراه بود برادر ولی زاده به بیان خاطری از شهید علیمراد مشهد مرداسی پرداخت .
در ادامه برنامه دیدار از خانواده شهدا، شورای پایگاه مقاومت امام خمینی(ره)از خانواده پاسدار شهید عبدالله مشهد مرداسی دیدار داشتند.
دراین دیدار برادر امیرحسین مشهدمرداسی برادر شهید به بیان خاطری از آخرین اعزام شهید به جبهه واینکه شهیدبه برادرش محل دفن خود رابه ایشان گفته بود.
اضافه میگردد: در پایان این دیدارها هدایای به رسم یادبود از طرف قسمت ایثارگران سپاه شوشتر وپایگاه مقاومت امام خمینی(ره) به خانواده شهدا اهداگردید.
خاطرنشان میشود شهید علیمرادمشهدمرداسی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه وپاسدار شهید عبدالله مشهد مرداسی در سال ۱۳۶۰ در عملیات طریق القدس (فتح بستان)به شهادت رسیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها