خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۷خانواده معظم شهدای روستای دریهک شهرزهره هندیجان در مسجد پنج تن آل عبا تقدیر شد که دراین مراسم فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:شهدا با ایثار و از خود گذشتگی وهمچنین خانواده های شهدابا صبر و استقامت خودبه ایران اسلامی عزت داده و امید تمام آزادیخواهان جهان شده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۸۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان،به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی و حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهر زهره هندیجان در مسجد پنج تن آل عبا با حضور فرمانده ناحیه سپاه ،بزرگان و معتمدین و خانواده های شهدای روستای دریهک ،روحانی مستقر در بخش چم خلف عیسی وفرمانده حوزه شهید آوینی و فرمانده پایگاه شهید اردشیر قنواتی و بسیجیان پایگاه مراسم تقدیر از خانواده های شهدابرگزارشد.

 

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در این مراسم اظهار کرد:راه شهدا بهترین سرلوله زندگی هر فردی است چون شهدا با نثارجان خود اگاهانه در راه پیروزی اسلام در برابر دشمنان ایستادگی و مبارزه نمودند و شهدا به ایران اسلامی هویت و آبرو داده اند.

 

وی افزود :تکریم خانواده های معظم شهدا جزعی از افتخارات نظام است و بایستی وصیت نامه های شهدا را مطالعه و عملی نمود و به نسل های جوان و نسل های آینده با فرهنگ سازی مناسب منتقل داده شود تا آیند گان متوجه بشوند که در این مملکت اسلامی چه کسانی برای سربلندی ایران از جان خود گذشته اند .

وی بابیان حضور خانواده های معظم شهدا در مراسمات ملی و مذهبی گفت:وقتی خانواده های معظم شهدا در مراسمات ملی و مذهبی حضور پیدا می کنند قطعا آن مراسم با خیر وبرکت همراه می شود و برای حاضرین موجب دلگرمی و شهدا هم ناظر هستند و ماهر چه داریم از عنایات قدسی شهدا و صبر خانواده های شهدا است و این ها ارزشمند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها