حجت الاسلام و المسلمین سمیعی؛

امام (ره) آمد تا اسلام ناب را به جهان معرفی کند

حجت الاسلاسلام و المسلمین سمیعی از روحانیون شاخص استان گیلان روز گذشته در یادواره شهدای فرهنگی سنگر گفت: امام (ره) آمد تا اسلام ناب را به جهان معرفی کند.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۲۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر، یادواره شهدای بخش فرهنگی بخش سنگر عصر دیروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سلمان، فرمانده نیروی انتظامی، فرهنگیان، بسیجیان و مسئولین بخش برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام سمیعی از روحانیون شهرستان رشت ضمن تسلیت عزای حسینی اظهار کرد: کسانی که به نور توحید واصل شدند بیشترین حب را نسبت به خداوند دارند.

وی افزود مومن مومن نیست مگر اینکه اهل حب و بغض باشد زیرا در روایات آمده که یکی از نشانه های بارز انسانهای مومن حب به خدا و اولیای الهی و بغض نسبت به دشمنان خدا و پیامبران است چرا که بغض نسبت به دشمنان اسلام آنها را هدایت می کند تا در مقابل ظالمین بایستند.

سمیعی خاطر نشان کرد: ما دو نوع اسلام داریم اسلام جعلی آمریکایی و اسلام ناب محمدی . امام ( ره) آمد تا اسلام ناب را به جهان معرفی کند و اسلامی که امام به جهان معرفی کرد اسلام احیاگر بود.

وی تاکید کرد: شهدای ما جان خود را نثار کردند تا انقلاب باقی بماند نمونه آن هم در اولین روزهای دفاع مقدس در اهواز دیدیم که از کودک ۴ساله تا جانباز ۷۰ درصد جان خود را فدای انقلاب کردند و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سمیعی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: امروز جنگ جنگ اقتصادی است نمایندگان مجلس باید از خواب غفلت بیدار شوند، قوه مجریه و قضاییه باید به داد مردم برسند نباید بین مردم شکاف طبقاتی ایجاد شود.

وی در پایان تاکید کرد: پیام این مجالس و محافل به همه مسئولین این است که گره از مشکلات مردم باز کنند و تا موقعی که وزیر ما در خانه ۳۰ میلیاردی نشسته باشد هرگز نمی تواند مشکل مردم را حل کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات