خطیب جمعه بافت:

شکست نظام سلطه برای نابودی اسلام و انقلاب

جت الاسلام و المسلمین مهدی زاده در ادامه بیان داشت: این عملیات تروریستی نشان داد نظام سلطه در اهداف خودش برای نابودی اسلام و انقلاب شکست خورده که این چنین حمله ور می شود تا هم انقلاب را زمین گیر کند
کد خبر: ۹۰۶۳۰۶۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان;حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده ضمن توصیه به تقوای الهی ایام سوگواری سید الشهدا (ع) را تسلیت گفت و فرمود:19 محرم سالروز حرکت اسرای کربلا از کوفه به طرف شام است دو چیز در جریان اسارت اهل بیت(ع) نمود دارد: 1. شجاعت، اقتدار و دیگری بصیرت در بین فرزندان، کودکان و زنان اسیر شده وجود داشت. 84 زن و کودک در اسارت طوری عمل کردند که انگار عمق دشمنی دشمن و شیطنت دشمن را می فهمیدند و درک می کنند و این درک و برخورد صحیح نشأت گرفته از شجاعت است.

امام جمعه بافت همچنین بیان کرد: این شجاعت و بصیرت برای ما کافی است همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما درس بود و توانستیم دشمن تا دندان مسلح را شکست بدهیم همانطور که ملت ما چه در عرصه جنگ نظامی و چه در برابر فتنه ها همچون فتنه 88 با شجاعت و اقتدار و با بصیرت با شناخت دشمن مکرشان را به خودشان بازگرداندند. که امروز در منطقه به این قدرت دست پیدا کرده ایم که با داشتن همین الگو عاشورا و قیام سید الشهدا توسط انقلاب و دفاع مقدس به تمام دنیا صادر شده است. این آن چیزی است که دشمنان انقلاب را به وحشت انداخته و برای جلوگیری از آن دست به اقدامات کوری از جمله عملیات تروریستی در اهواز.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده در ادامه بیان داشت: این عملیات تروریستی نشان داد نظام سلطه در اهداف خودش برای نابودی اسلام و انقلاب شکست خورده که این چنین حمله ور می شود تا هم انقلاب را زمین گیر کند و هم اختلاف قومی و مذهبی ملیتی در ایران به راه بیندازد اما هوشیاری مردم و از خودگذشتگی نیروهای مسلح سبب شد. که این حادثه همچون حوادث گذشته به انسجام و وحدت ملی را محکم کرد و این جنایت کور نه اینکه جلوی حرکت ایران را می گیرد بلکه این انقلاب است که بر همه دشمنی ها پیروز خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده اشاره ای به جنگ اقتصادی کرد: امروز در جنگ اقتصادی و رسانه ای نیاز به شجاعت و بصیرت است، محتاج شجاعت هستیم که در برابر اربده کشی های دشمن مست و دیوانه با اقتدار بایستیم.

در پایان امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده بیان کردند: اتاق جنگ آمریکا علیه ما در وزارت خزانه داری قرار دارد حال رئیس اتاق جنگ ما کجاست و آرایش جنگی ما چگونه است مگر می شود بدون وزیر اقتصاد و کار آرایش جنگی گرفت با تسامح و تساهل نمی شود بازار را ساماندهی کرد؛ بازاری که بخاطر افزایش قیمت دلار روی تمام کالاها اثر گذاشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار