بیانیه بسیج اساتید جهاددانشگاهی گیلان:

ملت مقتدر ایران هیچگاه با این نسیم ها از پا در نخواهد آمد

اساتید بسیجی جهاددانشگاهی گیلان ضمن محکومیت جنایت منشانه اهواز از مسئولین امنیتی و قضایی خواستند ضمن تشدید اقدامات لازم برای جلوگیری از چنین خباثت‌هایی هر چه سریعتر نسبت به شناسایی سرکردگان داخلی اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۹۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

ملت مقتدری که در طول 8 سال تندبادهای مهلک را با سلامت پشت سر گذاشته؛ هیچگاه با این نسیم ها از پا در نخواهد آمد

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه اساتید بسیجی جهاد دانشگاهی گیلان به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

در سال 1359 در 38 سال پیش رژیم سفاک بعث عراق با حمایت و تحریک آمریکا و شیوخ صهیونیست خلیج فارس، خوزستان و دیگر استانهای غرب کشور را به امید سقوط انقلاب و نظام نو پای جمهوری اسلامی به خاک و خون کشید. ملت بزرگ ایران به تنهایی با قدرت ایمان و تحت ولایت امام خمینی ره توانستند با مجاهدتها و اهدای خون بهترین عزیزانشان دشمن تا دندان مسلح را که شرق و غرب به او یاری می رساندند در طول 8 سال به مذلت و خواری بکشانند و نام ایران را با افتخار در بالاترین قلل شرافت و عزت بنشانند.

و اینک در سالروز آغاز هفته دفاع مقدس که نیروهای مسلح سراسر کشور آمادگی دفاعی خود را به نمایش گذاشته بودند در اهواز تروریستهای مزدور با هدایت دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای خاطره جنایتهای وحشیانه صدام را زنده کردند.

 

بسیج اساتید جهاددانشگاهی گیلان ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه و عرض تسلیت و همدردی با خانواده گرامی شهیدان از مسئولین امنیتی و قضایی می خواهد ضمن تشدید اقدامات لازم برای جلوگیری از چنین خباثتهایی هر چه سریعتر نسبت به شناسایی و مکافات سرکردگان داخلی اقدام کنند.

بی شک نظام اسلامی به همت قدرت توفنده و لامنازع نیروهای مسلح خود با تدبیر در زمان مناسب، آخور توطئه گران جنایتکار را بر سرشان خراب خواهد کرد و درس فراموش نشدنی به آنها خواهد داد.

 

مستکبران و عوامل مزدور و منافق آنان در داخل و خارج کشور باید بدانند ملت مقتدری که در طول 8 سال سونامی و تندبادهای مهلک را با سلامت پشت سر گذاشته است هیچگاه با این نسیم ها از پا در نخواهد آمد. عجز و سرخوردگی از شکستهاست که موجب شده دشمنان دست به ترور کودکان و مردان و زنان بی دفاع بزنند ملت مقاوم و عاشورایی ایران خود را برای نبرد نهایی با آخرین تفاله های شیطان در منطقه آماده کرده است و همپای ملتهای فلسطین، عراق، سوریه، لبنان، یمن و همه آزادگان جهان در اربعین حسینی نشان خواهد داد که به رهبری حضرت امام خامنه ای چگونه از وحدت انسجام امت اسلامی دفاع می کند و اجازه نمی دهد دسیسه فتنه گران و تفرقه افکنان موجب رخنه در صفوف مستحکم امت اسلامی شود. ان شاءالله

ارسال نظرات