افتتاح یک واحد مسکن محرومین در آستانه+تصاویر

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس یک پایگاه بسیج در روستای تجن و یک واحد مسکن مددجویی در روستای گاچرا از توابع بخش مرکزی شهرستان آستانه‌اشرفیه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۰۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه, هم‌زمان با هفته دفاع مقدس یک پایگاه بسیج در روستای تجن و یک واحد مسکن مددجویی در روستای گاچرا از توابع بخش مرکزی شهرستان آستانه‌اشرفیه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم افتتاح شد.
حجت‌الاسلام عبدالله پور‌محمد نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه یک واحد مسکن مددجویی در روستای گاچرا با زیربنای ۵۰متر ساخته‌شده است، گفت: برای ساخت این واحد مسکونی ۲۰میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی سپاه و ۱۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین هزینه شده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ساختمان پایگاه بسیج روستای تجن از توابع بخش مرکزی هم با زیربنای ۵۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید، افزود: برای ساخت این پایگاه بسیج هم ۲۳میلیون تومان ( ۸میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات شهرستانی سپاه و ۱۴میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از محل کمک‌های خیرین) هزینه شده است.
حجت‌الاسلام پور‌محمد در پایان با بیان اینکه سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه از ابتدای امسال اقدام به ساخت۵۰ واحد مسکن مددجویان کرده است، گفت: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی۳۰ میلیون تومان (۲۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی سپاه ۱۰میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین) هزینه می‌شود.

افتتاح یک واحد مسکن محرومین در آستانه+تصاویرافتتاح یک واحد مسکن محرومین در آستانه+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار