خبرهای داغ:
در یادواره شهدای بخش طارم سفلی و روستای نیارک مطرح شد:

مومن برای حفظ دین با دشمن دین خدا مقابله می کند

آیت الله عابدینی گفت: مومن برای حفظ ایمان خود و به ثمرنشستن جوانمردی و کرامت خود باید با دشمنان دین خدا مقابله کند و با بصیرت به مجاهد فی سبیل الله تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۰۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای طارم سفلی و روستای نیارک با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین، امام جمعه پاکدشت، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، دادستان قزوین، بخشدار طارم، مسوولین ادارات و خانواده محترم شهدای بخش در آستان امامزاده نوح و طاهر نیارک برگزارشد.
در این مراسم نماینده ولی فقیه استان قزوین سخنرانی و برادر عبدالله باقری مدیحه سرایی کردند.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: خداوند متعال می‌ فرماید اگر شما اهل صبر، استقامت، عدالت، انصاف و وحدت و برادری باشید هیچ کدام از نیرینگ‌ های دشمنان آسیبی به شما نمی‌رساند.
وی خاطر نشان کرد: مومن برای حفظ ایمان خود و به ثمرنشستن جوانمردی و کرامت خود باید با دشمنان دین خدا مقابله کند و با بصیرت به مجاهد فی سبیل الله تبدیل شود.
آیت الله عابدینی گفت: پیام همه شهدای این نظام که همه عزّت و کرامت ما از این شهداست، این بود که مبادا دنیا شما را وسوسه کند که وظیفه دینی خود را فراموش کنید و مبادا ولی‌ فقیه را تنها بگذارید.
نماینده ولی فقیه استان قزوین بیان کرد: خدای متعال می‌فرماید: اگر شما اهل صبر، نماز، قرآن، استقامت، عدالت، انصاف، صداقت و انفاق، وحدت و برادری و همدلی باشید، هیچ‌کدام از نیرنگ‌های دشمنان کمترین آسیبی به شما نمی‌ رساند.
در پایان مراسم از خانواده های معزز شهدای بخش تجلیل بعمل آمد و مزار شهدای روستای نیارک نیز عطر افشانی شد.
4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار