خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ما در دفاع مقدس به تنهایی در برابر استکبار جهانی ایستادیم، ما با اتکا به نصرت و یاری الهی و با رهبری امام راحل و حضور مردم موفق شدیم به جهان فائق شویم.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۲۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مردم شهر اقبالیه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس یک گنجینه عظیم است و ما اگر می خواهیم این مشکلات امروز را برطرف کنیم باید به این گنجینه مراجعه نماییم.
وی یادآور شد: ما در دفاع مقدس به تنهایی در برابر استکبار جهانی ایستادیم، ما با اتکا به نصرت و یاری الهی و با رهبری امام راحل و حضور مردم موفق شدیم به جهان فائق شویم.
معبودی خاطر نشان کرد: همان گونه که در زمان دفاع مقدس مردم و دولت مردان با آمدن در صحنه و مقاومت و ایستادگی به پیروزی دست یافتند امروزه نیز در جنگ روانی و اقتصادی دولت باید با تدبیر انسان های شایسته را انتخاب کند و امیدش را از غرب قطع کند تا بتوانیم از وضعیت اقتصادی به وجود آمده گذر کنیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج استان قزوین تصریح کرد: دولت باید اقتدار خود را ثابت کند و فرمان اقتصاد را به دست گیرد و نگرانی های ایجاد شده را از بین ببرد و از زیر مسئولیت شانه خالی نکند.
این مسوول عنوان کرد: مردم نیز در این شرایط سخت وظیفه دارند به هم کمک کنند و صبر و تحمل داشته باشند و با احتکار و هجوم به خرید کالا به این وضعیت دامن نزنند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها