خبرهای داغ:
نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان «یاد یاران» دیشب به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۵۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: نمایشگاه امسال با عنوان «محراب تا معراج» با استقبال کم نظیر شهروندان قمی برگزار شد و هر شب حدود ۱۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ غرفه محتوایی در موضوعات گوناگون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شد.

وی تصریح کرد: امسال در نمایشگاه یاد یاران، موضوعاتی از جمله آسیب‌های اجتماعی، انحرافات دینی، عرفان‌های نوظهور، آسیب‌های مربوط به فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و مسائل مربوط به اقتصادی مقاومتی ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، گوشه‌ای از حماسه آفرینی رزمندگان قم در عملیات کربلای چهار با عنوان «مردان آسمانی» به تصویر کشیده شد، خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر نمایش یادمان‌ها و جنگ افزار‌های نظامی، دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشورمان نیز برای بازدیدکنندگان معرفی شد.

کبیری پور با بیان اینکه علاقه‌مندان زیادی در شب پایانی به نمایشگاه مراجعه کردند، گفت: شهر قم هم می‌تواند مانند بسیاری از استان ها، یک نمایشگاه موزه دفاع مقدس دائمی داشته باشد.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان نمایشگاه بزرگ یاد یاران امسال از ۳۱ شهریور تا ششم مهر در حد فاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس برپا شد.
ارسال نظرات