بیش از ۹۰۶ میلیون تومان حق بیمه برای هزار و ۳۲۱ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۶‌ماهه اول سال ۹۷ به‌حساب تأمین اجتماعی واریزشده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۸۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت در ۶‌ماهه نخست امسال ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد در جهت توانمندسازی و ارتقاء سلامت مددجویان تحت حمایت، نگاه ویژه‌ای به مسائل تحکیم خانواده و توانمند نمودن و استقلال معیشتی و خودکفایی آن‌ها دارد، گفت: ۹۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حق بیمه برای هزار و ۳۲۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۶ ماهه اول سال ۹۷ به‌حساب تأمین اجتماعی واریزشده است.

وی بابیان اینکه ۲۴ هزار ۷۲۷ خانوار با جمعیت ۴۲ هزار و ۷۲۶ نفر از خدمات این نهاد در قالب کمک‌معیشت بگیر و غیر کمک‌معیشت بگیر در استان زنجان بهره‌مند هستند، گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت توانمندسازی و خروج هدفمند آن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، افزود: به‌منظور ایجاد زمینه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بازه زمانی مشخص حق بیمه تأمین اجتماعی این گروه از جامعه هدف از طریق این نهاد پرداخت می‌شود.

صفری ادامه داد: با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی توسط کمیته امداد زنان سرپرست خانوار مشمول طرح با رسیدن به سن ۵۵ سالگی از مستمری بازنشستگی برخوردار می‌شوند و زمینه توانمندسازی و خروج از چرخه حمایتی این خانواده‌ها فراهم می‌شود.

 

ارسال نظرات