معاون کانون بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: چهاردهمین کانون بسیج جامعه پزشکی استان در شهرستان سامان افتتاح شد‌.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۰۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کاظم کبیری سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما،  اظهار داشت: همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس چهاردهمین کانون بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان افتتاح شد‌.

وی با بیان اینکه کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان سامان به نام شهید اسماعیل‌زاده نامگذاری شده است، افزود: شهید اسماعیل‌زاده در دوران دفاع مقدس امدادگر بودند به همین دلیل این کانون به نام بزرگوار شهید اسماعیل‌زاده نامگذاری شد و از 2 سال گذشته تیم‌های پزشکی را به مناطق محروم اعزام می‌کردند‌.

معاون کانون بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کانون بسیج جامعه پزشکی شهید اسماعیل‌زاده تاکنون خدمات بهداشتی و درمانی را به صورت عام‌المنفعه، جهادی و داوطلبانه پزشکی و پیرا‌پزشکی سازماندهی و خدمات خوبی را نیز ارائه کرده است.

کبیری خاطرنشان کرد: این کانون خدمات بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی، ویزیت و معاینه دندانپزشکی، آموزش بهداشت، مشاوران‌ روان و تغذیه و بهداشت محیط را در مناطق محروم محروم ارائه می‌کند‌.

در این مراسم و با حکم فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری، "مرتضی خلیلی سامانی" به سمت مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان سامان منصوب شد.

ارسال نظرات