جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: روحیه ایثار و شهادت جوانان امروزی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۲۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

روحیه ایثار و شهادت جوانان امروزی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعدحصاری پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات مرصاد در اردبیل اظهار داشت: روحیه ایثار و شهادت جوانان امروزی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است و همان طور که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پیروزی بزرگی را رقم زدند امروز هم جوانانمان همین کار را می‌کنند.

وی بیان کرد: بی‌شک جوانان امروزی با روحیه ایثار و شجاعت کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است و رزمندگان با گذشت از جان و مال خود درس ایثار و شجاعت را آموخته‌اند.

مستعدحصاری با اشاره به این که دفاع همچنان ادامه دارد گفت: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان از میهن اسلامی دفاع کرده‌اند امروز دشمنان با ایجاد جنگ اقتصادی درصدد تضعیف نظام هستند که با دفاع جانانه اقشار مختلف مردم دشمن به جایی نمی‌رسد و نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهدای والامقام و درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته و ما قدردان این نعمت هستیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس فرصتی برای معرفی دستاوردهای رزمندگان بود تا بگوییم که ما رشادت‌های رزمندگان شجاع را فراموش نخواهیم کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: هر چه داریم از خون شهدای والامقام به دست آمده و باید فرهنگ ایثار و شجاعت در جامعه تریوج شود.

مستعدحصاری با بیان این که امسال این نمایشگاه به صورت منظم برگزار شد افزود: حضور اقشار مردم و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان چشم‌گیر بود و بار دیگر رشادت‌های رزمندگان در این نمایشگاه تداعی شد.

وی با اشاره به حضور امام جمعه اردبیل در این نمایشگاه نیز افزود: امام جمعه اردبیل به برگزاری چنین برنامه‌هایی بسیار اهمیت قائل است که از زحمات و تلاش‌های وی در این راستا کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی از صدا و سیمای مرکز اردبیل و تمام دستگاه‌های اجرایی و بسیجیان و سپاهیان و نیرذهای مسلح و اقشار مختلف مردم که در این نمایشگاه یار و همراه همدیگر بودند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات