مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی کند.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۲۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی،  در اولین روز از هفته ایمنی و امنیت ملی در جمع بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه مثم مشهد سخنرانی کرده  و پس از بیان تفسیر آیاتی از کلام الله مجید، مقام نصرت و یاری خدا را با توجه به آیات الهی توضیح داد.

وی ابراز داشت: خداوند در قرآن با بیان آیاتی می‌فرمایند که اگر شما دین خدا را یاری کنید، خداوند متعال هم شما را تنها نخواهد گذاشت و یاریتان خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد افزود: کما اینکه به وضوح در این آیه به چشم می‌خورد خداوند یاری خود را منوط به یاری و تلاش مردم در راه دین خدا کرده است، امروزه هم ما در صورتی می‌توانیم طلب یاری داشته باشیم که خود ما هم  وارد کار شده و تلاشمان را یکسو با آرمان‌های انقلاب کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما به فرموده قرآن انسجام داشته باشیم و به فرامین  رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای گوش فرا دهیم از این پیچ تاریخی اقتصادی عبور خواهیم کرد و هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل آرمان‌های ما ایستادگی کند.

گلقندشتی در پایان گفت: ابر قدرت‌های دنیا نیز به این نقاط قوت کشور ما پی برده اند و باید گفته شود، کشور‌های ابرقدرت دنیا به خصوص آمریکای جنایتکار و ظالم به فرموده  امام راحل (ره) هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها