خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع رزمندگان بخش بشاریات بیان کرد: فرهنگ عاشورا اجازه تسلیم در مقابل مستکبران را به ما نمی دهد.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۲۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در همایش رزمندگان بخش بشاریات در مسجد ۱۴معصوم خاکعلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزای اهل بیت بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یعنی حرکت در مسیری که امام حسین مشخص کرد و ما باید از حوادث گذشته برای مواجه با حوادث آینده استفاده کنید برای همین عاشورا و هشت سال دفاع مقدس را گرامی میداریم.
وی افزود: ما اگر عاشورا را گرامی میداریم و برای امام حسین ع عزاداری میکنیم پس باید از عاشورا روحیه ی شجاعت و شهادت و حفظ استقلال و عزتمندی بیاموزیم و ذلت را نپذیریم و در نتیجه عاشورا و نهضت امام حسین نقش تعیین کننده ای را در جامعه ما خواهد داشت.
سردار شاهرخی خاطرنشان شد: حکومت ها و افراد ظالم و ستم گر با عاشورا و عزاداری مخالفت میکنند چون آنها مردمی بی تفاوت و بی مسئولیت میخواهند لذا جامعه ای که حسینی تربیت شده باشد و الگوی آن حسین (ع) باشد اینگونه نیست و مسئولیت پذیر و استقلال طلب است.
وی افزود: استقلال کشور مهم است و نباید یک ملت شیعه زیر بار بیگانگان و تسلط آنان برود و این شعار امام حسین است و اجازه ی رخنه ی غربی ها و فرهنگ های غربی را نمیدهد.
فرمانده سپاه صاحب الامر عج در خاتمه متذکر شد: هدف صدام از تحمیل جنگ بر کشور ما از بین بردن محبان امام حسین و تجزیه ی ایران به 5 کشور دیگر بود ولی درس هایی که مردم از عاشورا گرفته بودند نقشه های اورا نقش بر آب کرد و نیز آمریکا برای جلوگیری از انقلاب ما ژنرالی با اختیارات تام به ایران فرستاد و پس از مدتی آن ژنرال گفت برای از پیروزی و جلوگیری از انقلاب ایران 10 هزار سرباز آمریکایی بفرستید تا چند صد هزار ایرانی را نابود کنیم و این نمونه کوچکی از دشمنی دشمن اصلی آمریکا علیه مردم ایران و نهضت امام حسین است آنها پس از انقلاب اسلامی نیز سازمان های تروریستی را تشکیل دادند تا باز هم مردم ایران بکشند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها