معاون فرهنگی وپژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان خبر داد:
معاون فرهنگی وپژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان گفت: در چهار سال گذشته بالغ بر ۱۶ کتاب با موضوع شهید و شهادت در استان منتشر شده است
کد خبر: ۹۰۶۳۲۵۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

 زنجانی معاون فرهنگی وپژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان گفت: در چهار سال گذشته بالغ بر ۱۶ کتاب با موضوع شهید و شهادت در استان منتشر شده است.
 
وی افزود:  اولین ها، خاکریز دوازدهم، سجده در ام الرصاص، پرواز در ملکوت، فریاد‌های خاموش از جمله کتاب‌هایی می‌باشد که در یادواره شهدا و کنگره ملی شهدای استان از آن‌ها رونمایی شده است.

اسفندیار زید آبادی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این خصوص گفت: بر اساس پژوهش‌های چهارسال اخیر سرانه مطالعه کتاب‌های غیردرسی در کشور ۱۷ دقیقه و ۲۹ ثانیه و در استان سیستان وبلوچستان ۱۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه می‌باشد.

وی افزود: سرانه مطالعه کتاب‌های غیردرسی در فضای مجازی کشور ۲ دقیقه و ۲۹ ثانیه و در استان یک دقیقه و ۲۵ ثانیه می‌باشد، همچنین سرانه مطالعه کتاب‌های قرآن و هدیه در کشور ۱۲ دقیقه و ۷ ثانیه و در استان ۱۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه می‌باشد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در ادامه سرانه مطالعه روزنامه در کشور را ۳۹ دقیقه و ۲۷ ثانیه عنوان کرد و تصریح کرد: میزان سرانه مطالعه روزنامه در استان ۳۴ دقیقه و چهار دهم ثانیه می‌باشد.

زیدآبادی در پایان سرانه مطالعه نشریات غیرروزانه در کشور را ۶ دقیقه و ۲۹ ثانیه و در استان ۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه عنوان کرد.
ارسال نظرات