خبرهای داغ:
همزمان با هفته ایمنی در نیروهای مسلح صورت گرفت
همزمان با آغاز هفته ایمنی در نیروهای مسلح، فرماندهان و مدیران برتر ناحیه بسیج امام رضا(ع) در زمینه ایمنی صبح امروز در مراسم صبحگاه ناحیه تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۸۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

تجلیل از مدیران برتر ایمنی در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  همزمان با آغاز هفته ایمنی در نیروهای مسلح، فرماندهان و مدیران برتر ناحیه بسیج امام رضا(ع) در زمینه ایمنی تجلیل شدند.

حمید پرهازه معاون ایمنی و اقدامات تامینی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت:  امروز ایمنی یکی از مهم ترین ضرورت ها در زندگی فردی و اجتماعی است و  با توجه به اینکه بسیج یک سازمان مردمی است،  لذا سازمان بسیج برای تمامی امور مربوط به ایمنی اهمیت خاصی قائل است.

 وی تصریح کرد: تجلیل از افرادی که در امر ایمنی فعالیت های ماندگاری را از خود به جا گذاشته اند تجلیل از ایمنی و اهمیت دادن به حیات انسان هاست.

 معاون ایمنی و اقدامات تامینی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) افزود: برگزاری مسابقات بین کارکنان و اعضای خانواده آنان با موضوع ایمنی، انتشار و توزیع  نشریه و برشور های ایمنی با موضوعات مختلف،  نمایشگاه ایمنی و اقدامات تامینی در ناحیه، فضا سازی تبلغی با موضوعات ایمنی در سطح ناحیه و رده های تابعه و بازدیدها ایمنی از رده های تابعه و ... ازبرنامه های هفته ایمنی در ناحیه می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها