مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با هشدار بر اینکه مردم نباید فریفته عوام فریبی های دشمن شوند، بزرگنمایی مشکلات کشور و تلاش برای ایجاد رعب از آینده توسط آن ها را متذکر شده و گفت: دشمن در پی کسب منافع برای خود است نه دلسوزی برای حل مشکلات مردم.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد اظهار کرد: ما واقف بر وجود مشکلات عدیده مردم خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی هستیم و می دانیم که افراد فاسد و ناکارآمدی در بدنه نظام هستند که سرباز دشمن بوده و می خواهند این مشکلات بیشتر شود تا بر نظام ضربه بزنند، ولی این دلیل بر بدگمانی بر همه مسئولان نمی تواند باشد، بسیاری از مسئولان دلسوز مردمند و بسیاری از مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت و بی تدبیری است و این مشکلی است که قابل حل است.

  وی با بیان اینکه دشمن از صدور انقلاب به جهان واهمه دارد و تلاش می کند که ما نتوانیم جشن 40 سالگی انقلاب را بگیریم، اضافه کرد: این دشمنی ها چیز جدیدی نیست و آن ها همواه برای ضربه زدن به انقلاب و نابودی اسلام تلاش کرده و خواهند کرد اما ما نشان داده ایم که حتی در شرایطی بسیار سخت تر از اینها هم دشمن را ناکام گذاشته ایم.

  حجت الاسلام امیرنژاد با تاکید بر لزوم تبیین صحیح گنجینه تمام نشدنی دوران دفاع مقدس، گفت: شایط ما در دوران جنگ بسیار سخت تر از اکنون بود چرا که هم با دشمن داخلی، تروریستها، جدایی طلبها و منافقان درگیر بودیم و هم با دشمنان متحد خارجی ولی توانستیم با صبر و استقامت و پیروی از ولایت، آن روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

   وی بیان کرد: ما امروز نیاز به عمل عمارگونه داریم یعنی علاوه بر اینکه باید شناخت و بصیرت خود را بالا ببریم بلکه دیگران را نیز در شناساندن حق و حقیقت، یاری کنیم.

    وی امامان معصوم(ع) را علم و چراغ هدایت، بصیرت و شناخت مردم دانسته و افزود: امروز شاخص اصلی هدایت جامعه و راهنمای مردم، ولی فقیه است و شناخت و پیروی از این نماد شناخت و هدایت، ما را از افتادن در گمراهی و بیراهه ها مصون خواهد کرد.

  حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به اینکه تفکر، اعتقادات، دین، راه، هویت و فرهنگ ما با دشمن متفاوت است و هرگز نخواهیم توانست با آن ها سازش کنیم، گفت: مشکلات کشور فقط به دست خود مردم و مسئولین حل شدنی است و ما می توانیم با اتحاد و انسجام ملی و تقویت باورهایمان، استقامتمان را نتیجه بخش کرده و از این پیچ خطرناک تاریخی نیز سربلند عبور کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به حوادثی همچون حادثه تروریستی اهواز، اینگونه حرکت ها را ناشی از ضعف دشمن در رویارویی با قوای نظامی دانسته و اظهار کرد: این حوادث نه تنها تاثیری بر ناامنی کشور و افزایش نارضایتی مردم ندارد بلکه برخلاف خواسته دشمن، دلهای ملت را به هم نزدیک کرده و انسجام ملی را افزایش می دهد.  

ارسال نظرات