خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اذعان کرد:

کشتار تروریستی اهواز، نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن

معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اذعان کرد: هدف قرار دادن کودکان و افراد غیر نظامی در رژه 31 شهریور اهواز نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن است که با اجیر کردن تروریستهای خبیث کودک چهرساله را مورد هدف قرار می دهند.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۹۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، افتخار شریفی معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در هنرستان جابربن حیان برگزار شد، ضمن اشاره به مقاومت 40 ساله ملت ایران در برابر نظام سلطه و متحدان منطقه ای بیان کرد: تهاجم وسیع رژیم بعث با پشتیبانی قدرت های شیطانی به کشورمان آغاز گردید و حدود 60 کشور دنیا رسما و راسا در این جنگ تمام عیار نظامی، حامی صدام بودند.
وی گفت: جنگ هشت ساله جنگ حق و باطل بود و ما توانستیم برخلاف تصور دشمن، جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کنیم و جز واژه دفاع مقدس هیچ جایگزینی برای آن پیدا نمی شود.
معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود و در پی نارضایتی مردم به جهت مسایل اقتصادی و معیشتی و همچنین آشوب های دی ماه 96 سناریوی تابستان داغ را برای ما تدارک دیده9 بود که با عدم استقبال مردم مواجه گردیده و نتوانستند به هدف خود دست یابند.
شریفی عنوان کرد: هدف قرار دادن کودکان و افراد غیر نظامی در رژه 31 شهریور اهواز نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن است که با اجیر کردن تروریستهای خبیث کودک چهرساله را مورد هدف قرار می دهند.
وی افزود: دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی انتقام فرزندان این سرزمین را خواهد گرفت و شکار ریگی عامل فاجعه تاسوکی در آسمان کشورمان و یا هدف قرار دادن اتاق فرماندهی سران تروریست دموکرات در کردستان عراق، بهترین مصداق و نمونه انتقام است، پشت تمام معادلات و محاسبات دشمن به هم ریخته است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار