فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: در شرایط کنونی مسئولان باید تمام تلاش خودشان را برای برطرف‌کردن مشکلات مردم انجام دهند و مردم هم باید مراقبت کنند که مورد سوءاستفاده عناصر ضد انقلاب قرار نگیرند.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۹۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ دوم یعقوبعلی نظری در سی و هفتمین یادواره شهید کلاهدوز و ۷۳ شهید منطقه یک قوچان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: شهدا مربوط به زمان خودشان نیستند بلکه باقیات الصالحات‌اند که نیاز است یاد، نام و خاطره و راه شهدا به صورت مستمر جریان یابد تا مسیر درست پیموده شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: شهدا جان خود را برای اسلام تقدیم کردند و برای اجرای قانون اساسی و حفظ نظام مقدس اسلامی باید راه آنان را حفظ کنیم تا امنیت محقق شود و اگر امروز قدرت دفاعی برتر داریم نتیجه هشت سال مقاومت است.

وی با بیان اینکه دشمن احساس می‌کند می‌تواند با کمرنگ کردن اعتقادات نقشه‌های خود را عملی سازد، خاطرنشان کرد: دشمن و همگان باید بدانند به برکت این شهادت‌طلبی‌هاست که عزتمندترین ملت در منطقه شده‌ایم و اگر همین مقاومت در اقتصاد هم پیاده شود سبب عبور از مشکلات است.

سردار نظری افزود: دشمن جرأت اعمال قدرت نظامی علیه ما ندارد و امروز با یک نبرد و جنگ اقتصادی درصدد آن است که با عملیات روانی و رسانه‌ای مردم را به خیابان‌ها بکشاند و جامعه را به هم بریزد که باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مسئولان باید تمام تلاش خودشان را برای برطرف‌کردن مشکلات مردم انجام دهند و مردم هم باید مراقبت کنند که مورد سوءاستفاده عناصر ضد انقلاب قرار نگیرند.

سردار نظری در پایان با بیان اینکه تجربه ما در این ۴۰ سال نشان می‌دهد که به‌زودی از این گردنه سخت عبور می‌کنیم، اظهار داشت: ۴۰ سال استقامت در دفاع مقدس، ترور و تهدیدات امنیتی و نظامی شاهد این موضوع است که ملت ما با ایستادگی و مقاومت از این گردنه سخت هم عبور خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها