فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص):

آرامش و امنیت امروز کشور مدیون رشادت‌های شهداست

جلسه شورای فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) به ریاست سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۰۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در جلسه شورای فرماندهی این لشکر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درود و رضوان خدا بر تمامی شهدا بویژه شهدای هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس که برای دفاع از کیان کشور عزیزمان ایران، قهرمانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و خم به ابرو نیاوردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: یاد و نام و خاطره شهدا نباید معطوف به هفته دفاع مقدس باشد بلکه اقتدا کردن به سیره و روش و منش شهدا باید در تمام طول سال جزو برنامه های اصلی ما باشد. 

فرمانده لشکر27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب «مد ظله العالی» مبنی بر گنجینه بودن جنگ تحمیلی تصریح کرد: خالی از وجه نیست اگر بگوییم راه برون رفت از اوضاع فعلی کشور، شناخت چگونگی دفاع از این گنجینه الهی ارزشمند و رجوع به روزهای پرتلاطم جهاد رزمندگان اسلام در مقابل رژیم بعث عراق است که دلاورمردانه جنگیدند و یک وجب از خاک میهن عزیز را به دست دشمن ندادند. 

وی در رابطه با وضعیت اقتصادی کشور اذعان داشت: دشمن درصدد است از هر روش ممکن نظیر مساله هسته ای یا ترور دانشمندان و امروز هم از طریق اهرم اقتصادی و معیشتی، اراده های آهنین ملت را سست کند ولیکن او باید بداند به حول و قوه الهی مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ی ایران یک بار دیگر بینی آن ها را به خاک مذلّت خواهند کشید. 

بنایی، در خاتمه گفت: اتفاق ناجوانمردانه ای که در رژه ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اهواز به وجود آمد دل همه ما را به درد آورد. دشمنان کشورمان بدانند که در آینده ای نزدیک سیلی محکمی به گوش آن ها خواهیم زد و اقدام آن ها را تلافی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار