خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سرایان گفت: امروز تفکر جهادی هشت سال دفاع مقدس در همه عرصه ها مورد نیاز می باشد چون دشمن از هر نقشه ای برای جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی استفاده می کند.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۰۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام بنی اسدی امام جمعه موقت سرایان روز گذشته در جمع نمازگزاران جمعه گفت: موضوع دفاع مقدس کمالگرایی برای رسیدن به اجرای عدالت که همان عدالت حضرت حق است می باشد.


وی افزود: در فرهنگ بسیجی و جهادی انسان از مافوق خودش دستور میگیرد و امثال حججی ها نیز برای مبارزه با استکبار و گروههای داعشی و تکفیری همین کار را انجام دادند و برای ایران اسلامی عزتمندی وسربلندی به ارمغان آوردند.


امام جمعه موقت سرایان اظهار کرد: امروز تفکر جهادی هشت سال دفاع مقدس در همه عرصه ها مورد نیاز می باشد چون دشمن از هر نقشه ای برای جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی استفاده می کند.


بنی اسدی گفت: دشمنان تاکنون از همه حربه های تحریم، شوراندن خلق عرب، بلوچ و داعش و جنگ تحمیلی برعلیه انقلاب اسلامی استفاده کرده است اما هیچ خللی در اراده مردم ایران وارد نشده است.


وی خاطرنشان کرد: وظیفه دولتمردان امروز اینست که در جهت رضایت این چنین ملتی که همان رضایتمندی خداوند را بدنبال دارد برای خدمت رسانی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها