سازماندهی و اتحاد بین شرکت ها و اعضای صنف رایانه به شمار می آید و به تازگی موضوع ساماندهی کسب و کارهای نوپا را هم آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۱۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: افشین آشوری در حاشیه نمایشگاه الکامپ با اعلام این خبر گفت: نظام صنفی رایانه کشور 14 هزار عضو حقیقی و حقوقی دارد که در زمینه های مختلف کسب و کارهای نوپا، استارت آپ ها، مشاوره ها، فروشگاهی و شرکت های خدماتی فعالیت می کنند.

آشوری افزود: این سازمان یکی از تشکل های غیر دولتی است که هر شخص فقط می تواند 2 دوره سه ساله ریاست آن را بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه سال گذشته، کسب و کارهای نوپا همچون استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان می توانند عضو این نظام صنفی شوند و تا سه سال از تخفیف 90 درصدی عضویت استفاده کنند.

آشوری گفت: در بخش مشاوران، تا کنون آزمون تا سطح سه برگزار شده است که پس از برگزاری این آزمون، سطح فعالان این حوزه ارتقا پیدا می کند و سازمان ها می توانند بعضی از کارهای مشاوره ای در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه را به آنان واگذار کنند.

وی افزود: تعداد اعضای نظام صنفی رایانه استان زنجان به 100 عضو حقیقی و حقوقی می رسد که 13 مورد از آنها شرکت های دانش بنیان هستند.

ارسال نظرات