خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ما مردم با بصیرتی هستند و این بصیرت باعث شده انقلاب از گزند مشکلات مصون بماند.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۱۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش بسیج، داوود محمدی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در یادواره هشت شهید روستاهای اقبال غربی قزوین که به همت حوزه مقاومت بسیج ابوذر برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در واقعه عاشورا چون مردم بصیرت نداشتند اباعبدالله الحسین ع و یارانش را شهید کردند و عدم حمایت آنها از امام موجب شد تا واقعه عاشورا رخ دهد.
وی اظهار داشت: امروز مردم ما امامان معصوم را ندیدند ولی نائب آنها را دیدند و با پیروی از امام خمینی (ره) و لبیک به فرمان او از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند و با دستان خالی در برابر حداقل چهل کشور دنیا از کشور خود دفاع کردند و سیصد هزار شهید تقدیم کردند.
محمدی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با کشور دیروزی(قبل از انقلاب) فرق کرده است و به برکت ملت با بصیرت پیشرفت ها خوبی داشتیم و فرزندان کشورمان در دنیا پیشرفت خوبی داشتند.
نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ده سال است که تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارد، اذعان داشت: ما باید سعی کنیم از دستورات رهبری پیروی کنیم تا بر مشکلات پیش آمده پیروز شویم.
وی تصریح کردند: اقشار مختلف مردم بودند که انقلاب را به اینجا رساندند و امروز هم همه مسوولین باید با تمام توان این مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند، مردم ما مردم با بصیرتی هستند و این بصیرت باعث شده انقلاب از گزند مشکلات مصون بماند.
محمدی در خاتمه گفت: باید از این مردم قدر دانی کرد و قدر دانی این است که مشکل معیشتی و اقتصادی و بیکاری مردم حل شود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها