مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان گفت: امسال قراردادهای مربوط به تهیه نقشه کاداستر به سطح بیش از 100 هزار هکتار با مشاوران مربوطه منعقد گردیده و تا پایان سال اجرای پروژه ها به پایان می رسند.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۲۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان؛ خلیل آقاجانلو در حاشیه نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولیت انجام استعلامات انجام شده به حوزه معاونت اراضی جهاد کشاورزی مربوط می باشد به همکاری این دستگاه با سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به انجام بیش از 3 تا 4 هزار استعلام در یک سال در استان اضافه کرد: از سال 96 و با توجه به گستردگی کار و مراجعات بالا و با هدف تسریع در خدمات رسانی و شفافیت کار، قراردادی با دفاتر پیشخوان دولتی امضا گردید و در حال حاضر کلیه استعلامات توسط این دفاتر و از طریق سامانه سامط صورت می گیرد که نیاز به حضور ارباب رجوع نمی باشد.

وی میز خدمت الکترونیک مستقر در دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل منابع طبیعی استان زنجان را اقدامی در مسیر تکریم ارباب رجوع دانست.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان مدت زمان پاسخگویی را بسته به نوع موضوع متفاوت اعلام کرد و افزود: نتایج معمولا ظرف یک هفته ارائه می شود.

وی با بیان اینکه 56 درصد اراضی استان را عرصه های ملی تشکیل می دهد، حفاظت از این اراضی را به لحاظ اکولوژیکی و گردشگری،تولیدات گیاهی، تولید علوفه و اشتغالزایی مهم اعلام کرد و به اجرای پروژه های کاداستر اراضی ملی در سال های 96 و به ویژه 97 اشاره کرد و گفت: امسال قراردادهای مربوط به تهیه نقشه کاداستر به سطح بیش از 100 هزار هکتار با مشاوران مربوطه منعقد گردیده و تا پایان سال اجرای پروژه ها به پایان می رسند.

آقاجانلو به مدیریت امور اراضی و رفع تداخلات امور اراضی با همکاری جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: این مهم در مسیر الکترونیکی شدن امورات نقش مهمی دارد.

 

ارسال نظرات