خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

حکومت جیره خوار در ایران خواسته دشمنان/ وحدت و ولایت مداری مردم ستون محکم انقلاب است

امام جمعه طبس گفت: دشمنان ما با اصل نظام و انقلاب مشکل دارند و سعی دارند همانند حکومت های کشور های دیگر ایران را نیز جیره خوار خود در امور سازند.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۲۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس در جمع مردم ولایی بشرویه و در مراسم شکست حصر آبادان گفت: ملت و مردم جمهوری اسلامی ایران ملتی با اقتدار و در تمامی صحنه سربلند هستند.


وی افزود: مردم و ملت ایران قبل از انقلاب با خفت و خاری زندگی می کردند به گونه ای غرب زده ها و آمریکا برای این کشور تصمیم می گرفتند اما اکنون با پیروزی انقلاب شاهد کوتاه شدن دست آنان از این ملت هستیم.


محمدی ادامه داد: دشمنان ما با اصل نظام و انقلاب مشکل دارند و سعی دارند همانند حکومت های کشور های دیگر ایران را نیز جیره خوار خود در امور سازند.


امام جمعه شهرستان طبس خاطرنشان شد: مردم اکنون فهمیدند که ۴۰ سال قبل چه اوضاعی در کشور حکم فرما بوده و اکنون چه اوضاعی، چرا که شاه خود غلام حلقه به گوش آمریکا و انگلیس بود.


وی اظهار داشت: واقعه عاشورا و کربلا، اکنون در جامعه ما شکل گرفته و در راس هدایت این انقلاب ولی فقیه و نائب بر حق امام زمان(عج) حضور دارد که با راهنمایی های خود سبب پیروزی و راهگشایی این ملت شده است.


حجت الاسلام محمدی گفت: ما برای داشتن این انقلاب شهید داده ایم و شهدا همچون شهدای دشت کربلا تنها برای حفظ اسلام و گرفتن حق به جبهه ها رفتند و 8 سال در برابر کفر ایستادیم تا نگذاریم یک وجب از این خاک به دست دشمنان ما بیفتد.

وی ادامه داد: انقلاب ما امتداد دهنده راه مکتب عاشورا و شیعه ناب علوی خواهد بود و انقلاب ما زمینه ساز انقلاب حضرت حجت(عج) است که در این راه نیز شهدای ما دین خود را ادا کرده اند و اکنون وظیفه ما است که راه شهدایمان را ادامه دهیم و به وصایای آنان عمل کنیم.


محمدی بیان داشت:در سرزمین شام و اسارت اهل بیت سید الشهدا(ع) حضرت زینب(س) ایستادند و بعد از واقعه عاشورا مکتب عاشورا زنده نگه داشتن و با اقتدار و سخنرانی زینبی خود بر طبل رسوایی حکومت یزیدیان کوبیدند.

امام جمعه طبس و سخنران مرسم شکست حصر آبادان در بشرویه عنوان داشت: اکنون نیز دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل در تمامی جوامع دستشان رو شده است و حتی جیره خوارانشان نیز فهمیده اند که آنان چه انسانهای پست و کثیفی هستند.


وی عنوان داشت: اگر امروز مسئولین ما، توانمندی جواب دادن اهانت های آمریکا را دارند به پشتوانه ولایت فقیه ای است که بزرگترین دشمن ما در جهان را آمریکا می دانند.

محمدی نیز بیان داشت: تا هنگامی که روحیه ولایت پذیری و وحدت در بین این مردم است ستون این انقلاب محکم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار