با هدف دستیابی به اهداف کلان کشوری در راستای بهره برداری مناسب و پایدار از منابع طبیعی؛
در اجرای فرامین رهبری در امر اقدامات آبخیزداری و عمومی سازی فرهنگ منابع طبیعی در کشور تفاهم نامه ای بین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان منعقد گردید.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۲۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان، در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در امر اقدامات آبخیزداری و عمومی سازی فرهنگ منابع طبیعی در کشور تفاهم نامه ای بین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان منعقد گردید.

اجرای انواع پروژه های آبخیزداری منابع طبیعی در عرصه ها و حوزه های آبخیز شهرستان های تابع استان زنجان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان با توجه به قراردادهای منعقده و نظارت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بر اساس مدارک و مشخصات فنی و نقشه ای ارائه شده توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری از موضوعات تفاهم نامه می باشد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه را دستیابی به اهداف کلان کشوری در راستای حفظ، احیا و توسعه و بهره برداری مناسب و پایدار از منابع طبیعی استان و تحقق اسناد بالادستی و سند چشم انداز کشور در زمینه های آبخیزداری، حفاظت، پایدارسازی منابع آب و خاک، احیا و توسعه مراتع ،ترویج، فرهنگ سازی و جلب مشارکتهای ذی نفعان و بهره برداران اعلام کرد.

ارسال نظرات