خبرهای داغ:
حجت السلام خضری گفت: دشمنی که شکست خورده است دست به هرکاری می زند شهید حججی را تکه تکه می کنند در روز عاشورا بر روی بدن های شهدای دشت نینوا اسب می تازند.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۲۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام و المسلمین خضری در مراسم آبروی محله روستای کمال آباد اظهار کرد : حضرت امام (ره) فرمود فتح الفتوح این نقلاب پرورش یافتن شهدای ما بود .
وی افزود : شهدایی همچون حمید سیاهکالی مرادی که رهبر انقلاب در مورد ایشان می فرمایند : کاری که این شهید انجام داد باید در تاریخ ثبت و ضبط شود .
حجت اسلام خضری بیان داشت : شهید سیاهکالی شهید است که برای این که در شب عروسی اش گناهی ناخواسته اتفاق نیافتد سه روز روزه می گیرد .
وی خاطر نشان کرد : ما در مقابل فرهنگ غربی باید شهید سیاهکلی مرادی را به دنیا معرفی کنیم ، کسی بود که به گفته همسرش صبح برای این که مزاحم همسایه ها نشود موتورش را خاموش می کرد و تا سر کوچه می برد .
وی در ادامه افزود : شهدا فقط شهید شدن را به ما نیاموختند بلکه زندگی کردن را به ما آموختن، سبک زندگی را آموختن .
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی قدرت نرمش این است که در آفریقا و اروپا و آمریکا دارند افتخار می کنند به همین شهدایی که شما امروز برای آنها مراسم یادبود گرفتید .
امروز آمریکا مارهای خودش را در داخل این کشور رها کرده است در اقتصاد ، بازار و وزارتخانه های ما نفوذ کرده اند .
وی در پایان گفت: دشمنی که شکست خورده است دست به هرکاری می زند شهید حججی را تکه تکه می کنند در روز عاشورا بر روی بدن های شهدای دشت نینوا اسب می تازند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها