با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور صورت می گیرد:
سردار مارانی گفت: با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور 22 مدرسه در سراوان ساخته می شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۳۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و روستایی مدرسه شش کلاسه نیکتا نظاملی (شماره ۶) افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در مراسم بهره برداری از این مدرسه گفت: بسیج با ورود به سنگر علم و دانش به رفع کمبودها در این بخش می‌پردازد و در این راستا تا کنون نیز اقدامات متعددی از جمله ساخت مدرسه، بهسازی و تعمیر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را به سرانجام رسانده است.
 
وی افزود: ایجاد زمینه‌های جذب دانش آموزان به بسیج، فعال شدن دانش آموزان بسیجی در صحنه‌های علمی، شناسایی دانش آموزان مستعد و خلاق بسیجی و فراهم کردن رشد مطلوب آنها، بهره برداری از توان علمی، آموزشی فرهنگیان بسیجی از جمله مسائلی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

سردار مارانی با اشاره به اینکه در کنار مردم و خدمت کردن به مردم را برای خود تکلیف می‌دانیم، خاطر نشان کرد: شهر سراوان با ‏توجه به همسایگی با دو کشور پاکستان و افغانستان که به دلایل مختلف مشکلات اقتصادی و امنیتی دارند باید به آنها کمک کنیم ‏و برای آنها الگو باشیم. ‏
 
فرمانده قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت این نهاد در راستای اجرایی شدن تعداد ۸۰ واحدآموزشی در سطح استان اواخر سال ۹۶ و اوایل سال جاری آغاز کرده ایم که از این تعداد ۲۲مدرسه ویژه شهرستان سراوان است که تا کنون تعداد ۷ باب واحد آموزشی تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیده است.
ارسال نظرات