خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض :
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: باید در جنگ اقتصادی هم مقاومت و ایستادگی داشته باشیم و اگر مدیران ما نیز باور کنند که در جنگ اقتصادی هستیم می توانیم از این مشکلات هم عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۵۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محفل شب شعر مقاومت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در روستای گزنشک بخش نیم بلوک برگزار شد.


 فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در این مراسم با بیان اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان درس بزرگ به آیندگان انتقال یابد گفت: جنگ رسانه ای دشمن و ناتوانی در مردم یکی از دسیسه های دشمن است که باید هوشیار بود چرا که امروز باید در جنگ اقتصادی هم، مانند هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.


 فرخ دوست افزود: بحران های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و امروز در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و متوجه هستیم که باید در جنگ اقتصادی هم  مقاومت و ایستادگی داشته باشیم و اگر مدیران ما نیز باور کنند که در جنگ اقتصادی هستیم می توانیم از این مشکلات هم عبور کنیم.

گفتنی است، در این مراسم 6نفر از شاعران خضری دشت بیاض و روستای گزنشک آخرین قصیده های خود را درباره دستاوردهای دفاع مقدس، دلاورمردی های رزمندگان سرودند و در پایان از چهار بسیجی فعال روستا تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها