مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش اعتقادی پایوران و برادران وظیفه؛ تربیت و آموزش عقیدتی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس نور مبین نمود.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۲۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این جلسه گفت: هر کس به خداوند توکل کند خداوند او را کفایت می‌کند، البته نباید انسان کار و کسب خود را تعطیل کند و در خانه بنشیند، باید کار و تلاش همراه با توکل باشد، یک عده‌ای در زمان پیامبر کار و کسب خودشان را تعطیل کرده بودند وقتی پیامبر از این امر مطلع شدند آن‌ها را نکوهش کردند، حتی مورچه هم برای آنکه به هدفش برسد چندین مرتبه تلاش می‌کند تا به هدفش برسد.
وی افزود: نباید از اسباب غافل شویم به عنوان مثال ائمه هم اگر بیمار می‌شدند با اینکه مستجاب الدعوه بودند، ولی به پزشک مراجعه می‌کردند و مثل افراد عادی زندگی روزمره داشتند، نباید انسان اسباب را فراموش کند، هدف از دعا اجابت نیست، هدف از دعا ارتباط است، به من و شما همه چیز را نمی‌دهند تا ارتباط باشد.
وی در ادامه بیان کرد:امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: «الدعا مفتاح الرحمه» دعا کلید رحمت است. دعا بکنید آداب دعا هم رعایت کنید، ولی از اسباب هم غافل نشوید
وی همچنین اذعان کرد:ما در ماه مهر ۲۶ شهید مدافع حرم داریم وقتی انسان وارد عرصه‌های شهید و شهادت می‌شود به این نتیجه می‌رسیم که نباید خدای نکرده کاری بکنیم که شرمنده شهدا شویم. وی در خصوص تحریم‌های آمریکا به نقل از یکی از کارشناسان گفت:مواظب باشیم اقدامی انجام ندهیم که باعث تشدید مشکلات اقتصادی بشویم با مدیریت قوی می‌توانیم بر اثرات تحریم‌های آمریکا را کاهش دهیم. آمریکایی‌ها یک سری کارشناسانی فرستاده اند تا به مبادلات مالی عرب‌ها با ایران اشراف پیدا کنند یعنی آن‌ها آنقدر حساس شدند تا در این جنگ اقتصادی ما مغلوب بشویم که البته این آرزو را به گور خواهند برد.
ارسال نظرات