تاجران با بیان اینکه آتش نشانان با تمام وجود به فکر خدمت به مردم هستند گفت: مسئولین باید آتش نشانان را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۳۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛داود تاجران شهردار اراک صبح امروز در مراسم روز آتش نشان که در فرهنگسرای شهر ضمن تبریک روز آتش نشان گفت: علت نامگذاری این روز بمباران سال ۵۹ پالایشگاه آبادان که عده ای از آتش نشانان با وجود بمباران های وسیع دشمن بعثی جانفشانی های بزرگی کردند است.

شهردار اراک با توجه به ویژگی مهم شغل آتش نشانی تاکید کرد: آتش نشانی یک توفیق بزرگ است،همانطور که شهدای پلاسکو از جان خود گذشتند و این نشاندهنده این است که ریشه انتخاب درست است.

تاجران با اشاره به فداکاری ها و شجاعت های آتش نشانان گفت: برخورد صحیح باید الگوی رفتاری مسئولین باشد تا بتوانیم در مقابل مشکلات بایستیم.

وی اضافه کرد: مسئولین نباید سپه سالار ترسو باشند و شجاعت آتش نشانان باید الگوی مسئولین باشد.

شهردار اراک با اشاره به مدیریت های غلط در واگذاری مسئولیت ها گفت: در مقام مسئولیت باید تابلوی احزاب را کنار بگذاریم و به فکر خدمت به مردم باشیم.

تاجران با اشاره به کمبود مالی و نیروی انسانی گفت: متاسفانه شهر اراک از بودجه ضعیف مالی رنج می برد،از امکانات مالی گرفته تا ضعف آموزشی در حوزه آتش نشانی از محدودیت هایی است که با آن مواجه هستیم.

شهردار اراک در پایان خاطر نشان کرد: سعی کنیم در هر جایی که هستیم به فکر خدمت باشیم و اثر خدمت از خود برجای بگذاریم و به فکر بلاها و مشکلاتی که در اثر خدمت برایمان به وجود می آید نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات