فرمانده ناحیه مقاومت بسیبج سپاه زاهدان گفت: برگزاری جشنواره های بزرگ ورزشی به جذب جوانان به امر ورزش کمک می کند.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۵۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار خدارحم  سارانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مسئولان کشوری را برای بازدید به مناطق حاشیه نشین و آسیب دیده ببرند.
 
وی افزود: باید همایش‌های برگزار کنیم که در شأن و منزلت مردم شریف و ولایتمدار استان باشد، جشنواره‌های بزرگ ورزشی در مناطق حاشیه نشین، کمک بزرگی به جذب جوانان به ورزش خواهد کرد.
 
سارانی تصریح کرد:  عملکرد مدیران در مدت زمانی که سمتی دارند، باید به گونه‌ای باشد که رضایت مردم به دنبال آن باشد و گام‌های موثری برای توسعه و آبادانی این استان برداشته شود.
 
ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۶ همایش پیاده روی خانوادگی و چندین برنامه فرهنگی ورزشی دیگر در سطح شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری سپاه سلمان با اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه و ایجاد فضا‌های ورزشی در حاشیه شهر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در جوانان این مناطق کمک به سزایی خواهد کرد.

وی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق حاشیه نشین شهر زاهدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد در صورت تکمیل و آماده سازی زیرساخت زمین حاشیه محدوده شیرآباد، نسبت به نصب چمن مصنوعی مینی فوتبال آن اقدام کند.

ارسال نظرات