مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: اگر در برابر فشار اقتصادی مقاومت نکنیم به عقب برخواهیم گشت و این همان چیزی است که دشمن دنبال آن است.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۶۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سید احمد حسینی در مراسمی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» که به همت بسیجیان حوزه ۴ مقداد مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شیعه در سختی‌ها متولد شده و رشد کرده و به بالندگی رسیده و از درون همین سختی‌ها و مشکلات استعداد‌ها آشکار می‌شود.

وی ادامه داد: این سنت و ابتلای الهی است که قرآن نیز به آن اشاره کرده که اگر در جامعه عده‌ای مرید دنیا شدند و ربا خوردند خداوند حمایتش را از این مردم بر می‌دارد و آن‌ها را به سختی‌های عجیبی مبتلا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: انقلاب اسلامی ما با این سرمایه عظیمی که گذاشت و فقط یک نمونه آن، تقدیم ۲۲۰۰۰ شهید بود که در دفاع مقدس به شهادت رسیدند و همیشه در حصر و تحریم بودیم در حال حاضر نیز که دشمن فشار را بیشتر کرده اگر هوشیاری خود را از دست بدهیم مانند بعضی از انقلاب‌ها شاید خدای نکرده به عقب برگردیم و این همان چیزی است که دشمن دنبال آن می‌گردد و امیدوار است که دوباره طاغوتی بر سرکار بیاید.
 
وی عنوان داشت: حال که مکر و کید دشمنان آشکار شد، همه متوجه شدند نباید به دشمن اعتماد و تکیه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها