لزوم اهتمام جدی مسئولان برای تدوین سیاستهای پدافند غیرعامل

در نشست پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد بر اهتمام جدی مسئولان دستگاههای اجرایی برای تدوین سیاستهای پدافند غیرعامل تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۷۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست پدافندلزوم اهتمام جدی مسئولان برای تدوین سیاست‌های پدافند غیرعامل غیرعامل استان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص تدوین سیاست‌های پدافندغیر عامل در کشور گفت:تاقبل از اجرای این سیاست فعالیت‌ها درزمینه مدیریت وکنترل بحران به صورت پراکنده بود، ولی با تدوین این سند از این پس علمی عمل کردن وساختارمند شدن در زمینه کنترل بحران در دستور کار قرار می‌گیرد.
نظری کمک به رفع مشکلات و پیشگیری از بحران‌ها، شناسایی ظرفیت‌های استانی وارائه‌ی راهکار‌های لازم برای کاهش آسیب‌ها وتهدیدات موجود دراستان را از دیگر اهداف اجرایی سند پدافند غیر عامل دراستان بیان کرد.
کارشناس ارشد پدافند غیر عامل کشور نیز دراین نشست با اشاره به اینکه بر اساس تعامل بین وزارت کشور و سازمان پدافند غیر عامل کشور مطالعات طرح جامع پدافند غیر عامل استان به دانشگاه یاسوج واگذارشد گفت:کهگیلویه وبویراحمد تنها استانی در کشور است که به علت ظرفیت بالای دانشگاه یاسوج کارمطالعاتی این سند را به آن واگذار کرده است.
داوودعباسی گوجانی مهمترین هدف تدوین این سند را کاهش تلفات انسانی، آسیب پذیری وپایدار سازی در برابر تهدیدات بیان کرد.
عوض پور معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج هم با بیان اینکه اطلاعات کافی برای تدوین نهایی این سند در اختیار این دانشگاه نیست از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست با در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد لازم این دانشگاه را در تدوین این سند همراهی و کمک کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار