فاطمه خانی
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه 15خرداد:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی توانسته در برابر جهان کفر قد علم کند گفت: این اقتدار حاصل تمسک جستن به فرهنگ عاشورایی و عدم ذلت در برابر دشمن است و باید بدانیم که استکبارستیزی مهمترین پیام عاشورا بود.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۱۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در نشست "دفاع مقدس امتداد عاشورا" در جمع خواهران بسیجی در واکنش به حادثه تروریستی شهر اهواز اظهار داشت: دشمن می خواست با این اقدام تروریستی ضد امنیتی، اقتدار ملی را زیر سؤال ببرد.
وی این اقدام تروریستی و اقدامات اخیر دشمنان خارجی و منافقین داخلی را بیانگر این دانست است که اینان از تأثیرات ایران بر منطقه و بیداری اسلامی بسیار خشمگین هستند و افزود: قطعاً جمهوری اسلامی در روند پیشرفت نظام اسلامی موفق بوده که در آستانه چهل سالگی انقلاب مورد هجمه های مختلف دشمن قرار گرفته است.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه 15خرداد تأکید کرد: ملت ایران هیچگاه از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و همچنان ایستاده است، امروز جمهوری اسلامی توانسته در برابر جهان کفر به مرکزیت آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل قد علم کند که همه این اقتدار حاصل تمسک جستن به فرهنگ عاشورایی و عدم ذلت در برابر دشمن است و باید بدانیم که استکبارستیزی مهمترین پیام عاشورا بود.
عبدالله پور در پایان تقارن مطلع مهر و دفاع مقدس با ماه محرم را فرصتی ارزشمند برای آینده سازان ایران اسلامی دانست تا در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و از افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا درس رشادت و آزادگی فرا گیرند./ف.خانی

ارسال نظرات