فرمانده ناحیه مرکزی یزد:

فرهنگ عاشورا سازش با ظالم نبوده، نیست و نخواهد بود

جناب سرهنگ جوکار در بازدید از پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح پیام‌های عاشورا خاطر نشان کرد: ما باید زیر سلطه ظلم نرفتن را از عاشورا یاد بگیریم، زیرا در فرهنگ عاشورا سازش با ظالم نبوده، نیست و نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۲۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده و مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مرکزی یزد از پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد بازدید نمودند. سرهنگ"جوکار" در دیدار خصوصی با سرگروه‌های حلقه‌های صالحین پایگاه. از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری و کیفیت برگزاری حلقه‌های صالحین قرار گرفت.
وی در ادامه ضمن بیان توصیحاتی درباره عملیلت‌های جنگ تحمیلی هدف از بازدید را تشکر وقدردانی از فرمانده، اعضای شورا، سرگروه‌ها و کلیه بسیجیان پایگاه عنوان نمود.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در ادامه در جمع متربیان حلقه‌های صالحین پایگاه به تشریح درس‌ها و عبرت‌های حاصل از واقعه عاشورا پرداخت وایستادگی در برابر ظلم حتی در صورت عدم امکانات ونیروی کم را ازجمله موارد ان برشمرد وافزود:ما باید زیر سلطه ظلم نرفتن را از عاشورا یاد بگیریم، زیرا در فرهنگ عاشورا سازش با ظالم نبوده، نیست و نخواهد بود.
وی گذشت از تمام چیز‌ها در راه خدا وعدم حب دنیا و نداشتن انگیزه‌های مادی، اطاعت از دستور ولایت همراه با توکل و اعتماد به نفس را از دیگر پیام‌های نهضت امام حسین (ع) در عاشورا اذعان نمود.
این مقام مسئول در اخر با اشاره به ۳۸ سالگرد هفته دفاع مقدس، حماسه‌ای که باعث عزت، شکوه و سربلندی ملت ایران شد، از تعداد محدودی از هیئت‌ها یی که به جای بزرگداشت امام حسین (ع) و شهدا برعلیه انقلاب صحبت می‌کنند و سکوت. وعدم انجام امربه معروف و نهی از منکر برخی از مسئولین اظهار نارضایتی و ناراحتی نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار