خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا خواست تا شهید محسن حججی احیاگر روحیه انقلابی و شهادت طلبی باشد و روح تازه‌ای را در کالبد این ملت بدمد.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۵۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در مراسم گرامیداشت سالروز خاکسپاری پاسدار شهید مدافع حرم شهید محسن حججی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع نجف‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: باید از شهید حججی باید کسب حیات و وجود کنیم چراکه همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند خدا خواست تا این شهید در چشم همگان بزرگ و ماندگار شود؛ این کار الهی بود همانند نهضت عاشورا که ماندگار است.

وی با بیان اینکه شهید حججی خودش را نشان نداد و خالص بود، افزود: شهید حججی حجت خدا بود؛ او نشان داد که در همین شرایط کنونی و در میان بسیاری از فسادها و خطوط باطل، می‌توان امام حسین(ع) را انتخاب کرد؛ این شهید والا مقام مسیر امام حسین(ع) را انتخاب کرد و همه می‌دانیم که او در مجالس امام حسین(ع) ارادت ویژه‌ای به آن حضرت داشت و مخلصانه و به دور از چشم همه کار می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: او با حسین(ع) بودن را به ما یاد داد و به ما آموخت که می‌توانیم در همین زمان و در شرایط کنونی حسینی عمل کنیم، ما باید در کنار ذکر مقدس امام حسین(ع) و شرکت در مجالس عزاداری، با حسین بودن را آموزش ببینیم.

وی ادامه داد: شهید حججی او به ما یاد داد که سر می‌دهیم اما دین نمی‌دهیم چراکه دشمن می‌تواند سر ما را قطع کند اما سر دین را نمی‌تواند قطع کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه امام حسین(ع) و یارانش حجت‌ الهی هستند و شهید حججی نیر حسینی بود و حجت خدا شد، عنوان کرد: اگر تیر دشمن به جسم ما خورد در حقیقت این تیر به سنگ خورده است اما اگر تیر دشمن به تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و دین ما خورد، تیر دشمن به هدف خورده است.

وی با بیان اینکه احیای روحیه انقلابی و شهادت طلبی یکی دیگر از ویژگی‌های شهید حججی بود، یادآور شد: دشمن سالیان سال تلاش کرد روحیه انقلابی را در این کشور کم رنگ و ولایت مداری را تضعیف کند اما شهید حججی آمد و نقشه آنان را بر باد داد؛ در واقع خدا خواست تا این شهید احیاگر باشد و روح تازه ای را در کالبد این ملت بدمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما امروز به روحیه جهادی برای ایستادگی در مقابل دشمنان نیاز داریم، عنوان کرد: نظام ولایی در اسلام بیش از 10 سال به طول نینجامیده است اما امروز انقلاب اسلامی 40 ساله شده چراکه این انقلاب، امثال شهید حججی را دارد.

وی با بیان اینکه رهبر ما امثال حججی را دارد و بر سر آمریکا فریاد می‌زند، گفت: 12 هزار نفر به امام حسین(ع) نامه نوشتند و از او دعوت کردند که به کوفه بیاید اما آن روزی که حسینی بودن، جان دادن و سر دادن می‌خواهد، تنها 72 نفر به یاری ایشان می‌شتابند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اضافه کرد: امام حسین(ع) سر داد که دین خدا سر ندهد، امام حسین(ع)، یارانش را ارزان از دست نداد؛ به ایشان گفتند شما می‌دانید شهید می‌شوید چرا باز هم به سمت کوفه می‌روید اما آن حضرت فرمودند بهتر است من به شهادت برسم تا اینکه فاتحه اسلام خوانده شود.

وی با اشاره به اعترافات دشمنان درباره نفوذ و عملکرد انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن می‌گوید انقلاب اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم زده است، رژیم صهیونیستی که شهید حججی در واقع در مقابل آنان ایستادگی کرد، می‌گوید انقلاب اسلامی، سنگ‌ در دست‌های فلسطینی‌ها را به موشک‌های دور برد تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلابی بودن هزینه دارد و نیاز به روحیه‌ انقلابی دارد، گفت: این انقلاب زنده است و تا زمانی که زنده است، دشمن دارد و باید در برابر دشمن هشیار باشیم، از شهید حججی که بر اساس آیات قرآن زنده است، می‌خواهیم برای ما دعا کند که ما مدافع انقلاب اسلامی باشیم، انقلابی که زنده کننده اسلام ناب بوده و مأموریت دارد که عالم را آماده نهضت ظهور کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها