خبرهای داغ:
آئین رونمایی از سند هویتی و تقدیم شناسنامه شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نجف‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۵۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اصفهان ،در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد خاکسپاری شهید مدافع حرم محسن حججی، آیین رونمایی از سند هویتی و تقدیم شناسنامه این شهید والامقام با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهری در نجف آباد برگزار شد.

سند هویتی شهید حججی به همت پایگاه بسیج شهید حججی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان تهیه و امروز با حضور خانواده شهید حججی رونمایی شد، این سند، پس از این مراسم، در گنجینه اسناد هویتی مشاهیر استان اصفهان در معرض بازدید عمومی قرار می‌گیرد.

سند هویتی، سندی است که قبل از صدور شناسنامه برای تمام افراد صادر و در اداره ثبت احوال نگهداری می‌شود، این سند که حاوی اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، جنسیت یا خصوصیات ظاهری فرد است، به صورت نمادین به برخی از خانواده‌های شهدا اهداء می‌شود.

قرائت قرآن، مداحی حاج مجید صابری رئیس بسیج مداحان استان اصفهان، سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های مراسم سالگرد خاکسپاری شهید حججی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها