خبرهای داغ:

تقدیر از فداکاری و تلاش های مخلصانه آتش نشانان هندیجان

به مناسبت روز آتش نشانی وایمنی مراسم تقدیر از پرسنل پرتلاش و مخلص آتش نشانان هندیجان با حضور فرماندار،فرمانده ناحیه سپاه ،شهردار ، شورای شهر ومسئول هیات رزمندگان اسلام انجام گرفته شد که سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد در این باره گفت:تلاش های آتش نشانان قابل تحسین و تقدیر هست که شبانه روز در حال خدمت رسانی ایمنی در هر شرایطی برای مردم هستند.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۶۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

سرهنگ دوم پاسدارعبدالحسن  بعنونی نژاد در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:یاد و خاطره شهدای آتش نشانان بزرگوار که در حادثه دلخراش پلاسکو به شهادت رسیدند گرامی و تا ابد ماندگار است و همچنین روز آتش نشانی و ایمنی بر تمام پرسنل بی ادعا و مخلص آتش نشان کشور و مخصوصا شهرستان هندیجان تبریک و گرامی باد. 
وی افزود :هر گاه حادثه ایی رخ می دهد در زمینه های آتش سوزی و دیگر بلاهای طبیعی و غیر طبیعی این زحمت کشان دلاور و شجاع آتش نشانان وارد صحنه می شوند و با ایثار خود در حفظ ایمنی مردم و اطراف محیط تلاش های فراوانی از خود نشان می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد. 
وی بابیان قدر دانی از تلاش های آتش نشانان هندیجان گفت: همه ماها بایستی قدر شناس رشادت ها و ایثارهای آتش نشانان باشیم که در بد ترین شرایط خطرات بافداکاری در کنار مردم هستند و خدمات صادقانه دارند و این ها دراصل سربازان ولایت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار