نمایش دوزخ نوشته ژان پل سارتر، به کارگردانی یونس ولی پور در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۶۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یونس ولی پور در خصوص نمایش دوزخ گفت: در این داستان، دو زن و یک مرد برای همیشه در اتاقی مخوف در جهنم اسیر شده اند. که هیچ پنجره و هیچ آینه ای وجود ندارد، چراغ ها هیچ وقت خاموش نمی شوند و از همه مهمتر، راهی برای خروج از این اتاق نیست.

وی افزود: نکته ی جالب در این دوزخ این است که روح ها با آتش شکنجه نمی شوند، بلکه آنها با حضور یک دیگر عذاب می کشند عذاب آن ها، تحقیر شدن به خاطر کنار رفتن تمامی ظاهرسازی ها و نقاب های هر شخص پیش چشم دیگر جهنمیان است.

در اجرای این نمایش، رضا باقر پور، مهسا موید، خاطره نورتاب، سینا شاکرنسب به عنوان بازیگر، پویا فاقدی به عنوان آهنگساز، پوریا خزرائی، الناز آقاپور، فیروز سقایی به عنوان دستیار کارگردان، رضا فرشباف به عنوان مدیرصحنه، احسان حیدری به عنوان طراح صحنه، فیروز سقایی به عنوان طراح نور، مهسا فرشید به عنوان طراح گریم،  آرزو باقرپور به عنوان طراح لباس،  فیروز سقایی به عنوان طراح پوستر و بروشور و معصومه سلیمانی به عنوان عکاس، یونس ولی پور را یاری می کنند.

نمایش دوزخ که کاری از گروه هنری هیس است از ٧ تا ٢٠ مهرماه، ساعت ١٦ در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز. اجرای عمومی خواهد شد.

ارسال نظرات