سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

500 برنامه مرتبط با صحیفه سجادیه در هرمزگان اجرا می شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: 500 برنامه مرتبط با کنگره بین المللی امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه در شهرهای مختلف هرمزگان در مدت یک هفته اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۷۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،به نقل از ایرنا علی بندرعباسی غلامی  اظهار داشت: اجرای این برنامه ها از عصر امروز توسط 15 مبلغ مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که به شهرستان های مختلف هرمزگان اعزام شده اند، آغاز شده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده اجرای این 500 برنامه تا 25 محرم در اقصی نقاط هرمزگان ادامه دارد.
بندرعباسی غلامی خاطرنشان کرد: از شاخص ترین این برنامه ها سومین همایش علمی آموزشی سیدالساجدین در کانون فرهنگی هنری جعفرآل محمد(ع) روستای نصیرایی میناب، همایش بزرگ امام العارفین با حضور علما و نخبگان فرهنگی شهرستان سیریک، کارگاه آموزشی صحیفه سجادیه در بخش های مختلف شهرستان رودان و سمینار بررسی شخصیت علمی و عرفانی و معنوی امام سجاد(ع) در حاجی آباد است.
این مقام مسوول بیان داشت: برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) با حضور اندیشمندان مسلمان و دیگر ادیان به میزبانی هرمزگان در بندرعباس به عنوان مهمترین رخداد فرهنگی - معنوی در راستای بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) است.
هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) 23 محرم (یازدهم مهرماه ) با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان با تجلیل از خادمین صحیفه سجادیه در بندرعباس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات